A VDSzSz Szolidaritás által jogerősen megnyert per következtében több milliárd forintot fizet ki a MÁV-Csoport szeptember 10-ig mintegy 13 ezer vasutas részére!

A VDSzSz Szolidaritás több mint két éve kezdeményezett tárgyalásokat a munkáltatóval, ennek eredménytelensége miatt pert indított, amit jogerősen meg is nyert. Ennek következtében Dávid Ilonával, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatójával augusztus 11-én létrejött megállapodásunk értelmében a munkáltatók augusztus végéig egy összegben kifizetik késedelmi kamatokkal együtt a 2013-2015. közti időszak elmaradt túlórapótlékait a mintegy 13 ezer vasutas számára! Az idei első három hónap elmaradását szeptember 10-ig kapják meg az érintett munkavállalók.

Nem érkezett válasz a minisztertől, elkezdődhet a sztrájk előtti hét napos egyeztetés

Az autóbuszos közösségi közlekedésben (Volán-portfólió) már szeptembertől szorgalmazzák a 2017. évi bértárgyalások megkezdését a munkástanácsokhoz tartozó zalai közlekedési szakszervezetek.

A Központi Statisztikai Hivatal közzétette az év első öt hónapjának adatait a magyar keresetekről, amely szerint 7,5 százalékkal emelkedtek a reálkeresetek a nemzetgazdaságban.  

A nemzeti fejlesztési miniszterhez fordult a Közlekedési Munkástanácsok Szövetsége.

A Budapesti Közlekedési Szakszervezetek Szövetsége (BKSZSZ), mint a BKV Zrt-nél működő legnagyobb szövetség közleménye.

Az Autóbusz-közlekedési Szakszervezetek Szövetsége az elmúlt napokban, tárgyalásokat kezdeményezett a Nemzeti Fejlesztési Miniszternél, hogy annak végeredményeként a Volán szakmában 2017. január 1. napjával kezdődjön el az 50 %-os mértékű, 3 év alatt történő bérfelzárkóztatás végrehajtása.

Több helyről jelezték azt a problémát, hogy a KLIK vezetése 2016. június 27–28. között vagyonnyilatkozat kitöltésére kötelezte az intézményvezetőket és a helyetteseiket június 30-ai határidővel.

Aggodalommal tölti el a Közlekedési Munkástanácsok Szövetségét (KMSZ) az a folyamat, ami országszerte a városi közösségi közlekedésben zajlik. A városi önkormányzatok egyre kevésbé a Volán-társaságok jogutódjaival a Közlekedési Központokkal tervezik a jövőt. A szakszervezetek elhibázottnak tartják az utóbbi évek közlekedéspolitikáját, ami alapvetően előidézte ezt a sötétlő helyzetet.

A brit szavazók többségének akarata okán, rövid időn belül számos kérdésben kell döntést hozni az Európai Unióban, és hazánkban is. Tisztázni kell az Egyesült Királyságban dolgozó honfitársaink tízezreinek, az ott tanuló diákoknak, vagy a hazánkban működő brit cégeknél munkát vállalók helyzetét, és azt, hogy milyen hatással lesz a britek Unióból történő kilépése a magyar gazdasági és szociális ügyekre.