Mivel mindenki a népvándorlást figyeli percről-percre, így ismét néma csönd övezi a hírt, miszerint ma ismét több munkatársától megválik a közmédia – írja a Válasz.

Bő két hónapja működik a négy közszolgálati médiaszolgáltató, vagyis a Magyar Televízió Nonprofit Zrt., a Magyar Rádió Nonprofit Zrt., a Magyar Távirati Iroda Nonprofit Zrt. és a Duna Televízió Nonprofit Zrt. összevonásából született Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt.

Egy hónapja arról írhattam, hogy első körben tucatnyi felmondólevéllel ünnepelték fennállásuk első harminc napját, így most idétlen, és a történésekhez méltatlan lenne azt írni, hogy a két hónapos „jubileumra" is pont ugyanez jutott a vezetőség eszébe.

Szóval ma újabb tucatnyi közmédiás kapta meg a felmondását, ezekben a pillanatokban is épp a borítékokat osztják a csatornaigazgatók. Persze nem a harminc napos minijubileumok motiválták a vezérkart, egyszerűen így, két részre osztva kikerülhető volt a csoportos létszámleépítéssel járó macera.

Forrás: Válasz

Társ-szerkesztőségünk:

Sztrájk 2.0



Meg­je­lent Ber­ki Er­zsé­bet tu­do­má­nyos i­gé­nyű össze­fog­la­ló mű­ve a mun­ka­harc esz­kö­ze­i­nek ma­gyar­or­szá­gi al­kal­ma­zá­sá­ról.
A Sztrájk 2.0 el­ér­he­tő e‐book for­má­ban.

További információ