Egy átszervezés, leépítés általában fájdalmas folyamat, így nagyon nem mindegy az egész szervezet és az egyes munkavállalók szempontjából sem, hogy milyen módon megy végbe. Hogyan lehet a kényszerű, szükségszerű változásokat a vállalat javára fordítani, hogy a szervezet egészségesen és sikeresen jöhessen ki a folyamatból? A Raiffeisen Banknak az elmúlt években nem is egyszer kellett végigmennie ezen az úton, mára úgy érzik sikerrel. A nem csak szóban, hanem gyakorlatban is megvalósított emberközpontúság segített kilábalniuk, ez pedig energiába és befektetésbe kerül akkor is, ha valaki éppen leépít és költséget csökkent, hangsúlyozza Szőke Ildikó, a bank HR ügyvezető igazgatója. Végigvettük a folyamatot, az abban résztvevő a változást és az outplacement folyamatot is segítő tanácsadókkal együtt.

A cikk a hrportal.hu oldalán olvasható.